Koulupäivä oli joku ihme. Kerrankin olin lukenut kemian kokeeseen ja meni tosi hyvin (kaikki oikein) ja ruotsin pistarikin oli helppo. Ja mantun koe meni luonnollisesti päin persettä.

Meil on joku ukko tääl kattelemas tot kellarii, minne ois tarkotus valmistuu mun huone. Se on ollu tääl jo koht kaks tuntii enkä mä viiti mennä alas ku se ukko on siel. En tiiä miks, mut en yleensäkään tykkää et meille tulee jotai tuntemattomia tyyppejä.

Olin tänään Julialla ja sinne tuli joku jehovantodistaja. Repesin siinä melkein, Julia ainaki kuuli ku mä nauroin siel nurkan takana. Se jehovantodistaja selitti vaan jotain tyyliin " Onko teillä ollut ongelmia? Oletteko koskaan etsinyt ratkaisua raamatusta? tai rukoillut? Jumala kuulee jokaisen rukoukset blablabla.."  Ei tsiisus revettiin sitten ku se oli lähteny :D